Известие

Collapse
No announcement yet.

Прекъсва докато е студена.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Novachev
    Тука няма да се съглася напълно стеб газта е по детонационно устойчива от бензина Но и много по лесно се възпламянчват бедните гавовъздушни смеси докато при бензина е много по трудно. А и друго като се постопли двигателя дъзата дори и да пикае горивото пак ше се изпарява до голяма степен все пак с евръсква пред смукателния клапан тан температурите при загрял двигател са подходящи за изпарение догато на студен двигател стъденото"желязо" няма как да изпари бензина и може да влиза на капки в цилиндрите и за това да прекъсва докато е студена.
    И ти си прав долу горе.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • Мда, като имам време ще ида да позаплакнат малко дюзите, и ще видим какво ще стане.....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • Затвори крана за газта на бутилката и остави мотора да работи докато свърши газта, след това покарай на бензин няколко дни.
        Ако се оправи значи има изтичане на газ.

        ПС Стегни крана здраво.
        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

        Comment


        • Ще го пробвам, макар че се съмнявам да има ефект - днес забелязах че като завъртя и изключа веднага след като завърти двг, и повторя това 2 пъти, на третия път си пали нормално и веднага заковава 1100 оборота както си е нормално за студена кола.....
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • още ли няма лек?
            Аlfa156 1.8TS 2000

            Comment


            • Мне.....днеска с флекса направих един хубав сряз в последното гърне, че така или иначе ще го махам, и нямах търпение да пробвам и фактора "запушено гърне", пък и не ми дреме че щяла да реве като изтърбушена, и пак си е така - забелязах обаче че сега вместо да ме залепя на седалката на 3000 оборота, го прави една идея по рано......
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • Колегата Новачев според мен е прав за дюзите! Трябва да ги проверите, мой приятел със Сааб имаше почити същите симптоми и се оказа, че проблема е в дюзите. Наистина не е лошо да опитате първо с миеща добавка към горивото за почистване на дюзите и чак след това да ги носите на ултразвук.
                Успех!
                Have A Nice Day
                o/_______\o
                (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                []=о===о=[]

                Comment


                • най-добре направо на продухванка. я кажете колко излиза горе-долу да ги почистят
                  Аlfa156 1.8TS 2000

                  Comment


                  • 30-40 лева някой тука спомена......
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • Вчера чистих дюзи,60 лв с демонтаж и монтаж.
                      Имам впечатление,че в ниските обороти работи по-добре.
                      Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                      159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                      NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                      Comment


                      • Колко време отнема процедурата - може да е нещо свързано с дюзите, щото докато не е загряла добре -40 градуса да речем и на бензин изобщо не поема газта между 2 и 3 хиляди оборота, но ако веднага сменя на газ и е на същата температура и е бомба - никакви ядове - пак минавам на бенз и е старата картинка - давене.......иначе когато загрее на 90 градуса и никакви проблеми нито на газ нито на бензц.......мисля че единствения различан компонент в работата на двигателя когато е прекъсването ся дюзите - различни са на газта и на бензина - само те се променят, както и изчезването на проблема.....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ
                          Колко време отнема процедурата - може да е нещо свързано с дюзите, щото докато не е загряла добре -40 градуса да речем и на бензин изобщо не поема газта между 2 и 3 хиляди оборота, но ако веднага сменя на газ и е на същата температура и е бомба - никакви ядове - пак минавам на бенз и е старата картинка - давене.......иначе когато загрее на 90 градуса и никакви проблеми нито на газ нито на бензц.......мисля че единствения различан компонент в работата на двигателя когато е прекъсването ся дюзите - различни са на газта и на бензина - само те се променят, както и изчезването на проблема.....
                          Тука не си прав дюзите на газовото не с еуправляват от компа на колата. Компа на колата управлява времето на впръскване на бензиновоте дюзи но това колко беззин дас се впръсне и с какво предварение да е запалването го определя компа според информацията която получава от датчищите на двигателя така ще не е само разликата в дюзите. Основни за компа на бензина са разхода на въздух отчетен от дебитомера темпеартурата на двигятеля показания на ламбдата и разни други.
                          А чистенето на дюзите отнема цял ден.
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment


                          • Най - сетне двумесечната сага свърши и открих какъв е проблема, както и си мислех се оказа нещо дребно, и мисля че си спестих доста ядове с това че не ходих като луд по диагностики и прочее, експериментирах това онова, и пробвах почти всичко което всеки от вас ми каза тук.....
                            Просто не знам как ще се отблагодаря на колегата за този съвет -
                            Първоначално публикувано от ksf
                            Затвори крана за газта на бутилката и остави мотора да работи докато свърши газта, след това покарай на бензин няколко дни.
                            Ако се оправи значи има изтичане на газ.
                            ПС Стегни крана здраво.
                            Направих всичко това уж на шега, просто за да изпробвам и това, източих останалия литър и нещо газ в бутилката, отвъртях леко всички маркучи на газта, и късно снощи след като колата беше студена и не беше палена поне 6 часа, врътнах ключа и невярвайки на очите и ушите си видях как оборотомера закова на 1200 оборота, и не мръдна 10 секунди от там.....плахо подадох газ, очаквайки при 2000 об. да започне давене и прекъсване, но колата си разви оборотите нормално, изобщо всичко както си му е реда.....днес сутринта пробвах същата процедура и никакви проблеми.....покарах на бенз - никакви ядове - сега сложих газ до горе и утре ще пробвам какво ще стане, но мисля че ще е същото, така че в понеделник отивам при газаджията да оправи проблема......На седмото небе съм.....
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • е честито,ами ние хората без газови уредби как да си опрайм проблема /да сложим и ние по едно газово! а!?/
                              мен много взе да ме ядосва това прекъсване.като сляза само да преместя колата,трябва да я чакам да загрее малко,че чак тогава да я подкарам...
                              Аlfa156 1.8TS 2000

                              Comment


                              • Е аз още не съм го опрайл, просто разбрах откъде е, в понеделник ще ходя на джипито да я оправя.....
                                Иначе все пак най - кофти е когато не можеш да разбереш какъв е проблема, - отстраняването е въпрос на пари по принцип....
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X